Loppemarked høsten 2013

Åse Skolekorps arrangerer loppemarked lørdag 26. oktober kl 10:00-14:00. Arrangementet går som vanlig av stabelen på Åse Skole.

Fredag 25. oktober:

  • KL. 16.30 starter innsamling og klargjøring for loppemarkedet på Åse Skole. Alle foreldre møter.
  • Innlevering av gevinster til «Katta i sekken»
  • Meld dere i Vakta (skolekjøkkenet) ved ankomst, for registrering og tildeling av arbeidsoppgaver.
  • Ta med bil og henger, de som har tilgang til dette. De andre foreldrene blir enten medhjelpere på en bil eller medhjelpere til utplassering / klargjøring av salgsboder / lopper)
  • Jann-Peter Strand organiserer tømming av biler og utplassering i salgsbodene.

    Utstyr til transport:

  • Hansker
  • Mobiltelefon
  • Sikringsstropper / tau
  • Presenning (hvis regn)
  • GPS/Navigasjon for de som disponerer dette.
  • Ståle Hoff organiserer transporten

  • Kjøleskap, komfyrer, tv og pc’er er lite salgbare. Små modeller (type hybel) og spesielle varer kan tas
  • imot. Gjør en vurdering på stedet.
  • Vi vil holde på utover fredagskvelden til alt er klargjort, antakeligvis til ca. 23.
  • Noen av foreldrene vil holde vakt natt til lørdag.
  • Suppe / rundstykker og kaffe vil bli servert til mannskapet fra kl. 19.00 og utover.
  • Lørdag 26 oktober:
    Møt opp lørdag kl. 0900 (Loppemarkedet åpner kl. 10.00). Komite møter kl. 08.30.

  • De som er satt opp på Skuffekake, festkake eller svelerøre, tar med dette og 1 kaffekanne.
  • De som er satt opp med ”svelerøre”, tar med 1,5 liter svelerøre i en egnet flaske. (brusflaske).
  • Meld dere i Vakta (skolekjøkkenet) ved ankomst, for registrering og tildeling av arbeidsoppgaver. (Vi satser på å ta det på rutinen, gjøre det samme som sist.)
  • Alle som har oppgaver, dvs.; selgere, -servicevakt/parkeringsvakt og medlemmer i loppemarkedkommitèen skal bære gule refleksvester og oppgave- / bodskilt.
  • Salgsbodene forventes å være åpne til kl. 1400. Alle som er ansvarlig for en salgsbod, kan gjerne ta med kalkulator, tusj, tape og saks. (Rush av kunder vil være fra 10.00 til 12.00)
  • PS! Alle i korpset deltar i opprydding og bortkjøring.

  • De som har oppgaver i en salgsbod, rydder denne . Vi forventer å være fix ferdig, ryddet og ordnet kl.16.00, som vi pleier.
  • Har dere korpsgenser eller T-shirt, bør dere ta på dette lørdagen.
  • Klikk her for å laste ned oppgavelista